O Firmie

FM Group to Wrocławska firma powstała w 2004 roku, działająca w branży FMCG – w modelu marketingu wielopoziomowego.

Firma FM Group jest dziś jednym ze 100 największych przedsiębiorstw w Polsce i marką rozpoznawalną w blisko 60 krajach na świecie. Na wszystkich kontynentach działa ok. 600 000 dystrybutorów FM Group. W Polsce ok. 200 tys.

mapa-fm-group

 

Jednymi z pierwszych produktów jakie produkowała firma FM GROUP były wysokiek klasy perfumy i wody perfumowane, które powstawały we współpracy z firm DROM Fragrances i PERFAND. W kolejnych w oparciu o już stworzone zapachy powstały nowe produkty (perfumowane żele pod prysznic, balsamy, kremy, pianki do golenia i wiele innych kosmetyków perfumowanych)

Kolejny rozwojowy etap firmy to rok 2008, kiedy FM Group dodała do swojego asortymentu świetnej jakości środki czystości z zaawansowaną technologią. Produkty sygnowane są nazwą FM Group for home.

Kolejny rok to kolejny etap rozwoju firmy, kiedy to we współpracy z Zygmunt Solorz-Żakiem i firmą POLKOMTEL, FM Group weszła na rynek z usługami telekomunikacyjnymi dzięki wirtualnemu operatorowi FM Group Mobile.

Kolejne osiągnięcia to włoskie mineralne kosmetyki kolorowe (FM Group Make Up) wzbogacone ekstraktami i olejkami roślinnymi oraz rewelacyjna seria kremów dla kobiet +40 z wykorzystaniem technologii nanozłota, oraz innowacyjnych w Polsce kremów β-GLUCAN ACTIVE, ktre powstały w oparciu o naturalny składnik aktywny: beta-glukan z ziaren owsa.

Najnowszy produkt firmy FM Group, czyli ekskluzywna kawa kryje się pod marką Aurile i przez wielu uważana jest za jedną z najlepszych etiopskich kaw. FM Group wprowadziła kawy funkcjonalne, których zadaniem jest m.in polepszenie koncentracji, jeszcze większe pobudzenie i poprawa przemiany materii. Kawy Aurile są kawami naturalnymi i ekologicznymi.

Obecnie w Polsce jest dostępnych blisko 900 produktów firmy FM Group, a to dopiero początek.

Na przestrzeni rozwoju firma osiągnęła wiele nagród:

nagrody-fm-group

  • Gazele Biznesu 2010 dla FM GROUP Polska i FM GROUP World
  • Gazele Biznesu 2011 dla FM GROUP World
  • Godło Art of Packaging 2010 dla kolekcji SPA SENSES – dla najlepszego opakowania w kategorii Zdrowia i urody,
  • Qltowy Kosmetyk 2011 dla cukrowego peelingu do ust,
  • Laur Klienta – Odkrycie 2011 dla FM GROUP World w kategorii Kosmetyki dystrybuowane w kanale poza sklepowym,
  • Superprodukt 2011 Czytelniczek „Świata Kobiety” dla kolekcji SPA SENSES,
  • Qltowy Kosmetyk 2012 dla Wody perfumowanej FM 329,
  • Certyfikat Etycznego Zarządzania Sprzedażą i Obsługą Klientów, przyznany przez kapitułę konkursu Polish National Sales Awards (PNSA),
  • Superprodukt 2012 Czytelniczek „Świata Kobiety” dla serum do twarzy ß-Glucan Active,
  • Diament Forbesa dla FM GROUP Polska,
  • Certyfikat „V” dla serii kosmetyków Body Sign oraz naturalnego masła do ciała na gorąco, naturalnego mydła i naturalnego kremu do ciała z serii Skin Lab,
  • Złota Pieczęć Natury 2013 – Najlepszy Kosmetyk Naturalny – drugie miejsce w dla linii kosmetyków naturalnych Skin Lab, wyróżnienie dla kosmetyków z kolekcji Body Sign,
  • Laur Klienta – Odkrycie 2013 dla produktów FM GROUP FOR HOME.